Ne morate biti marketinški stručnjak ili internetski poznavalac da bi
shvatili ogromni Facebook potencijal koji vam može pomoći u vašem
poslovanju. Kada bi Facebook bila država, brojem stanovnika, tj.
korisnika, bila bi odmah iza Kine i Indije. S takvim brojkama i s
činjenicom da još raste, Facebook je postao “Meka” za sve vrste
poslodavaca.
Nakon Google tražilice, Facebook je druga najčešće korištena
internetska stranica na svijetu. To u svakom slučaj znači da je bolje da
“ste na Facebooku” nego da niste jer samim time povećavate mogućnost da
vas vaši potencijalni klijenti pronađu.
Zašto je Facebook toliko dobar?
- Povoljno rješenje oglašavanja
Za sam početak vaše virtualne prisutnosti na Facebooku ne treba vam
niti jedna kuna. Facebook nudi besplatnu izrade Facebook fun page-a koji
vam od trenutka kada ga izradite može sakupljati vaše fanove ili
potencijalne klijente te svima onima kojima ste trenutno nepoznati može
pružiti informacije o vašem poslu, tj. o vašim proizvodima i uslugama
koje nudite
Facebook poznaje svoje korisnike. Korisnici su dobrovoljno rekli
Facebooku koliko su stari, gdje žive, tko su im prijatelji, koji su im
hobiji, kakav im je ljubavni status itd. Facebook zna što njegovi
korisnici vole i što ne vole, koji su im interesi, najdraže pjesme i
filmovi. Te sve podatke Facebook skuplja od same registracije i prati
sve stvari koje se korisnicima sviđaju i sve stvari koje ti isti
korisnici pregledavaju. Drugim riječima, Facebook možda zna više o vama
nego što vi sami znate.
- Efektivno korištenje podataka
S takvom bazom dostupnih podataka možete segmentirati određeni dio
tržišta i targetirati svoje oglase na određenu skupinu ljudi kojima
želite prikazati svoje oglase. Vaši oglasi se pritom mogu namjestiti
tako da se vaši novci troše samo u slučaju da netko klikne na vaše
oglase. Tako na najjednostavniji način smanjujete bacanje novaca na
oglašavanje.
“Polovica novca koju sam potrošio na oglašavanje je izgubljena, problem je što ne znam koja je to polovica.”
– John Wanamaker
- Izvještaji i analiza rezultata
Facebook nudi besplatan pristup vašim izvještajima i analizama te na
taj način možete saznati relevantne podatke o tome kako su pojedini
subjekti reagirali na vaše oglase, što ih je privuklo i što ih više
zanima.
Osim što će vam Facebook pomoći s uspostavom veze do novih klijenta,
pomoći će vam i da tu vezu održavate pa ćete tako moći napraviti vaš
krug stalnih stranaka i klijenata s kojima možete voditi dvostruku
komunikaciju i upoznati ih bolje. Nakon nekog vremena oni su ti koji će
širiti priču dalje o vama i na taj način vas promovirati.
Prije nego se počnete oglašavati na Facebooku, trebate biti upućeni u
sam princip rada mreže. To upoznavanje s cijelim procesom može
iziskivati vaše dragocjeno vrijeme pa je možda jeftinije angažirati
specijaliziranu kreativnu agenciju da taj posao obavi umjesto vas.
Ono što treba unaprijed definirati je što uopće želite postići,
osmisliti strategiju i taktiku izrade i takve informacije onda ponuditi.
Pomoću Facebooka možete dobiti povratne informacije u realnom vremenu
te s tim podacima tržištu potom nudite ono što tržište želi, a to je
ključ uspjeha.
________________________________________________
MojSiroki /
ekako.hr
MojSiroki.ga nije vlasnik ove vijesti, njenih slika te svih ostalih materijala koji se koriste u ovoj vijesti.
Primjedbe
Objavi komentar